El passat 6 de febrer tenia lloc un esdeveniment molt important a les instal·lacions de la multinacional Multivac, empresa especialista en solucions d’envasat.
Més de 100 persones vingudes d’arreu del món com Estats Units, Àsia, Àfrica i bona part d’Europa, visitaven l’empresa de Mataró i Silvarita va tenir l’honor de ser-hi present tallant pernil per complementar una de les moltes activitats que tenien preparades durant la visita.
Va ser una experiència molt enriquidora el donar a conèixer un producte tan apreciat com és el pernil ibèric a visitants d’arreu del món, tot i que molts dels assistents ja el coneixien. Per la seva part, varen donar una valoració molt positiva d’aquest producte i molts d’ells van mostar interés pel que fa al procés d’elaboració, procediment per tallar el pernil, l’alimentació del porc ibèric, etc.
A més del pernil, també van poder degustar un assortit de formatges artesans de la Vall de Camprodon acompanyat de pa amb tomàquet per tal de complementar així la degustació d’un dels plats típics de la nostra gastronomia.
Finalment, vull agrair molt sincerament la confiança rebuda per part de l’empresa Multivac, en especial a l’Àngela i la Susanne per poder estar presents en un esdeveniment tant important com aquest.